קורס קידום אתרים
 
 

קידום אתרים בגוגל

 
לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום

טלפון: 054-6822283 - שרון קליין

שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה

בוגרי קורס קידום אתרים
בוגר קורס קידום אתרים


דרושים בSEOIsrael
דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים
דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים לניהול פרוייקטים בתחום ה SEO
    דרישות:
  • ידע ב SEO
  • ידע ב HTML
  • תודעת שירות גבוהה
  • ידע ב SEM - יתרון
משרה מלאה 9:00-18:00
למשלוח קורות חיים

לאורך השנים, מפרסמים רבים עברו ייסורים רבים בקביעה וניתוח אמצעי הפרסום האיכותי והיעיל ביותר לעסק שלהם.

למפרסמים היו בעיות קשות של מדידה הפרסום שלהם עד לרזולוציה הקטנה ביותר של כמה שווה להם כל לקוח. אז הגיעו להם מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

גוגל הביאו איתם לעולם השיווק והפרסום תפיסה חדשה, ראשית תפיסה של שירות לגולשים וסדר באינטרנט, מדידה ,הבנה וניתוח של פרסום עד להיבט הקטן ביותר ועד לרמת שווי לקוח למפרסם. קידום אתרים הוא תחום שנולד לאחר ליידתם של מנועי חיפוש כמו גוגל ואף לפניו עם מנועים כמו Yahoo או alta vista מתוך הצורך לסייע למנועי חיפוש להבין טיבם ואיכותם של אתרים בכדי לעזור בתהליך קבלת ההחלטה בקביעת מיקומים של אתרים בדפי התוצאות שלהם.

קידום אתרים בגוגל - לעזור לגולשים ולגוגל ולא לנסות לעבוד על אף אחד

במהלך השנים התהפכו היוצרות של גוגל כמנוע חיפוש מוביל אל מול מנועי החיפוש השונים והותיקים. למעשה הרובוט או העכביש של גוגל התפתח לרמות מתקדמות הרבה יותר לעומת המתחרים ובכך נהפך למנוע המורכב ביותר באינטרנט ולקידום אתרים.

באבולוציות השונות התקדם העכביש של גוגל במישורים שונים ורבים. לדוגמא: בעבר העכביש היה מחפש הרבה מאוד את הקישורים שמקשרים מאתרים אחרים אל האתר שלך ללא כל קשר לאיכותם ולרלוונטיות שלהם. כיום המצב הוא הפוך לחלוטין מבחינה זו, העכביש עדיין מחפש את הקישורים אך עם הסתכלות רבה יותר על איכות כל קישור והרלוונטיות שלו לתחום העיסוק של האתר אליו הוא מקשר

מה עושים בקידום אתרים בגוגל?

  • מציאת מילות המפתח המתאימות לקידום
  • חקר שוק של מתחרים של האתר
  • אופטימיזציה לקוד האתר
  • אופטימיזציה לטקסטים באתר
  • שיפור מבנה האתר
  • קישורים
  • פרסום ממומן

מילות מפתח - איך הלקוחות שלנו מחפשים אותנו בגוגל

הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור בשלב זה של מציאת מילות המפתח המתאימות הוא שלא לחשוב שאנחנו יודעים איך גולשים מחפשים אותנו. לסמוך על תחושות או ביטחון עצמי ללא נתונים אותנטים לא מאפשרים לקבוע את מילות המפתח המובילות את האסטרטגיה של קידום אתרים בגוגל. כצעד ראשון למציאת יש להשתמש באותם ביטויים בכלים למחקר מילות מפתח אשר יתנו אינדקציה יותר ממוקדת ולעיתים מדוייקת לנפח החיפושים כגון:כלי מילות מפתח של גוגל

תחרות זה בריא כל עוד אנחנו במקום הראשון ..

כמו בכל עסק, חשוב להכיר את מתחריך בכדי לדעת איך להיות טוב יותר מהם. בקידום אתרים חשוב להכיר את המתחרים עקב פרמטרים שונים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטה של גוגל ולראות האם ניתן לסובב את ההחלטה כך שתהיה לטובת האתר שלך.

ישנם מתחרים רבים שעושים פעילות כזו או אחרת באתר שלהם וחשוב לראות מה הם עושים ובאיזו אינטנסביות.

כדי להפוך אוטו חלש לרכב מירוץ

כל אחד רוצה שהאתר שלו יהיה במקום הראשון אך הסיכוי שלכם להגיע לשם עם "טנדר" (אתר חלש טכנולוגית) הוא קלוש. אחד המרכיבים לקידום אופטימאלי של אתר אינטרנט בגוגל הוא טיפול בקוד ה - HTML של האתר. תהליך של קידום אינו אומר למחוק לחלוטין את קוד האתר או לבנות אותו מחדש אלא לבצע השבחה של הקוד החשוף אל מול מנועי חיפוש. זהו שלב תשתיתי בהתהליך זה ונדרש לעיתים כאשר ישנו צורך לקידום בתחומים מאוד תחרותיים.

תוכן - המזון החביב על גוגל

גוגל לקחו את נושא התוכן באתרים כל כך רחוק עד להקמתו של אלגוריתם שלם העוסק אך ורק בזאת. מטרתו בחיים של אותו "עכביש" הוא לסרוק את התוכן בדפים השונים ולהבין לעומקם את אופי התוכן והמרכיבים הרבים שלפיהם נבחן איכות התוכן.

הסיבה העיקרית של גוגל לגבי רמת הרצינות שבה לקחו את נושא התוכן היא שאין באפשרותם לסרוק את כל דפי האינטרנט באשר הם וקיים הצורך כן לעשות זאת ובמהירות גבוהה בכדי לספק שירות ותשובות לקהל הגולשים שסומכים עליהם לקבל תשובות תוך 0.9 שניות!

מבנה האתר - היררכיה לכל דבר

כמו בכל ארגון או צבא גם באתר אינטרנט ישנה היררכיה ומי שנמצא בפסגה הוא החשוב ביותר ומי שנמצא בתחתית נמצא בחשיבות הנמוכה ביותר. לפיכך בעל אתר צריך להגדיר מה הכי חשוב באתר ומשם לבצע drill down לפי רמות חשיבות.

כאשר אנחנו מתכוונים לחשיבות דפים הכוונה לחשיבות מילת המפתח המקודמת פר אותו דף ולפיכך נקבעת התעדוף של אותו דף.

קישורים - דלק מטוסים עדיף

נכון שכל רכב צריך דלק בכדי לנסוע למרחקים ארוכים? או ניתן לחשוב על זה כהצבעות של אמון מאתרים אחרים אל האתר שלנו כמו שקיים בפוליטיקה. אחד מהמרכיבים שגוגל מסתכלים על איכותו של אתר היא כמות הקישורים מאתרים אחרים שמצביעים אל האתר שלך. כך למעשה גוגל מבינים כי ישנה חשיבות לאתר כי אתרים אחרים "ממליצים" עליו מעצם קיום הקישור אליך.

ככל שיש לאתר יותר קישורים ואיכותים מאתרים חזקים ואף רלוונטים לתחומו כך עובדה זו תעניק לאתר יותר נקודות זכות אצל גוגל ולפיכך יקודם האתר במיקומים שלו.

פרסום ממומן בגוגל - שלטי החוצות של גוגל

גוגל הוא נדל"ן לכל דבר ולכן אם מתאפשר לך, נסה להשיג כמה שיותר ממנו. גם תוצאה ממומנת וגם תוצאה אורגנית יוביל לסבירות גדולה ביותר להגעה של קהל הגולשים לקוחות שלך לאתר.

למערכת ישנם כינויים שונים כמו: (PPC (pay per click או Google Adwords או בעברית - קישורים ממומנים.

שיטת פרסום זו עובדת על פי שיטת המכרז הפומבי, ככל שהצעת המחיר פר מילת מפתח תהיה גבוהה יותר מהמתחרה שלך כך המיקום שלך יהיה גבוה יותר. אך לא תמיד זהו הפרמטר שיקנה לך את המקום הראשון מכיוון שגם במערכת הפרסום, גוגל מסתכלים על מרכיבים שונים המרכיבים את איכות הדף אליו נשלח הגולש. לדוגמא, אם לא מופיעה מילת המפתח בכותרת מסע הפרסום שלך, לגוגל תהיה בעיה להבין באיזה ביטוי מדובר לכן עלול לקרות מצב שבו מתחרה שלך יהיה לפנייך ואף ישלם פחות פר הקלקה לאותה מילת מפתח.

גם בניהול מסע פרסום בגוגל ישנו צורך במומחיות בכדי למקסם את הפרסום ולנתח את תוצאותיו ולשנות הגדרות או תקציבים בכל עת.

* המאמר נכתב ע"י רועי אפרת, מנכ"ל אס.אי.או נטו בע"מ

יצירת קשר
טלפון:054-6822283
פקס:073-2240022
שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה

כללי:

יצירת קשר
דרושים SEO
כלים שימושיים
קידום אתרים בגוגל

דפי קורסים:

קורס אדוורדס

מרצי הקורס:

אורן שץ
שרון קליין
חווה קורן ישראלי
י' קורן
עו"ד טוני גרינמן
רוני הורביץ

קורס קידום אתרים:

בוגרי קורס קידום אתרים
איך בוחרים קורס קידום אתרים
למעוניינים בפרטים נוספים
טלפון:054-6822283
פקס:073-2240022
שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה
Valid XHTML 1.0